Rushen

Varför gillar vi att trigga oss själva? Varför gillar vi att göra saker som man egentligen inte vill?
Nyligen införskaffat spelet "Dead Space" som jag bara spelar av en enda anledning.
Det vann priser för läskigaste spel 2008. Men jag är en riktig pussy egentligen, jag börjar nästan gråta till det spelet och sitter med konstant panik och ångest över vad jag ska ta mig till på spelet.
Varför i hela helvete vill man vara med om den känslan? Det är ju bara hemskt om man tänker på hur man mår, men rushen är njutbar rakt igenom. Man bara sitter och tar emot när spelet våldtar dig med alla skräckinjagande känslor på samma känslor, och man börjar sig lydigt frammåt.


Vad är det som triggar oss till att skrämma oss själva?


Kommentarer
Postat av: Evelina

Spela wow med mig :(

2009-01-09 @ 20:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0