Hmm...

Varför ger det samma effekt. Man blir lika hängig och seg av att sova för mycket, som för lite. Om man till och med kanske inte blir ännu tröttare av att sova för mycket. Hur nu det kommer sig.
Men att blanda detta med brist på nikotin av någon form, kan verkligen göra en galen. Vem kom på att vi stoppar i nikotin i någonting och sen ger det till folket? Det var nog den dummaste idén jag någonsin hört. Samma sak som att sälja knark på burk i affärerna.





En person som kommer i kontakt med nikotin och inte får sin dagliga ranson blir lätt oresonlig, lättirriterad och ofokuserad på det mesta. Så varför sälja detta till folk som jobbar? Visst ska man ha en egen fri vilja, och jag snusar själv just i detta nu. Men om jag skulle få välja en gång till skulle jag gärna aldrig ha prövat, för då kanske jag skulle klarat av skolan bättre och inte tänkt så mycket på att gå ut att ta en cigg eller stoppa in en ny snus. Och en så liten sak som att bara inte ha extrapengar till snus/cigg, glömde köpa, eller helt enkelt inte kan gå ut där ifrån man är. Kan skapa ett rent helvete. Till och med stora, rent av gigantiska, onödiga bråk. Så vem är den fina lilla galningen jag måste skjuta för att ta bort detta strunt? Många kan inte sluta för att dom är beroende, men finns inte varan, finns inte konsumenterna.
Det är ju bara ren logik. Så mycket problem, så några som försöker lösa dom.


Vad gör dagens människor, klagar och klagar utan att göra något. Jag är en av dom. En av dom som blir behandlade som bebisar, gör ingenting för sig själv. Men lyckas ändå klaga på alla andra för att den inte gör som jag tänkte. Klagar och klagar men gör sällan någonting drastiskt åt saken för att ändra. Men snart, snart ska jag starta en ny revolution mot det bättre. Jag måste bara klaga på alla felen så jag kan bearbeta alla felen på ett effektivt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0