Börja blogga

Nu har bloggarna varit runt oss väldigt länge. Och blivit så otroligt populära så man t o m kan tjäna pengar på det. (shame on linda rosing för att vara en glittertrippad förvuxen fjortis) Så jag tänkte lite för mig själv, kanske man ska börja blogga själv, man kanske blir känd för det är väl vad livet går ut på? Att märkas.
Men så kommer man till det här enormt stora problemet "Vad ska jag blogga om?" Jag har inga speciella erfarenheter, att berätta mitt liv hur som helst vill nog ingen läsa om eftersom det inte är speciellt intressant.
Och tänka sig, jag har fortfarande inte kommit på något fiffigt ämne att dra till mig.

Så vad skriver man på en sådan här liten sajt nu då?

Förutom att jag lyckades lista ut att 136.5 minusgrader är dubbelt så kallt som 0 så står det ju ganska stilla i hjärnkontoret, kanske är det för att jag satt uppe hela natten, igen. Varför blir det så egentligen? Vem i hela friden kom på att sätta en dygnsrythm som alla måste gå efter. Nu är det dag! Vid den här tiden börjar skolan! Vid den här tiden bör man börja jobba! Vem är det som haft sådan stor makt så den fick bestämma allt detta? Och ändå så bevisar forskare, har jag för mig iaf, att den bästa tiden att studera och vara mest effektiv på jobbet är långt efter då "standarden" är satt. Borde det inte då komma någon ful liten geek i fin vit rock och säga: NEJ! Så här ökar vi effektiviteten!
Det borde ju inte vara någon som skulle klaga på det, allt skulle ju vara lika dant. Bara att folket kanske är lite piggare och gjorde lite mer "nyttigheter" här i världen.

Kommentarer
Postat av: evelina

HAHAHAHAHAAH! idiot, de fattar du väl att det är jag som har den makten just för att messa upp ditt liv :D

2009-01-03 @ 22:50:26
URL: http://evelinavalsted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0