PussmanneN^

Pussmannen är åtalad. En person som sprang runt och pussade främmande människor på gatan.
Han är åtalad för sexuella trakaserier. Varför då undrar jag.

Världen är så stel och tråkig, okey om man sprider HIV, det är fan i mig fel på alla sätt som existerar. Men en puss? Att sprida sin kärlek vidare mot världen. Varför är det så himla fel? Jag vart helt upprörd av att läsa det här. Att en man som bara vill visa hur mycket han tycker om allt blir staffad för det. Det var nog många människor som vart lyckliga, eller i alla fall glada av hans små hyss. Visst kan det vara lite chockerande och man kanske blir arg till en början. Men om man tänker tillbaka på det så kan det ju inte vara annat än roligt?!

Låt folket sprida sin kärlek, om alla skulle göra så, så hade nog världen varit en bättre och mer kärleksfull plats.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Toppen! Tänkte faktiskt skriva om detta på min blogg också. men nu när du skrivit precis ALLT jag ville komma fram till! hehe..

2009-04-13 @ 14:23:32
Postat av: Eliin

asså d där låter juh bara smörigt (linnéas kommentar)

2009-04-18 @ 00:22:36
URL: http://prettynightmare.blogg.se/
Postat av: rosanna

jag håller med dej :D låt folk få sprida lite kärlek :D

2009-09-18 @ 13:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0